تبلیغات X
انجام پایان نامه ارشد در شیراز
سگ شیتزو‌تریر
انجام پروژه متلب
پایان نامه رشته معماری
پایان نامه رشته کشاورزی
دانلود رایگان پایان نامه ارشد
پایان نامه
خرید رپورتاژ
بک لینک ارزان
تور تایلند
سیستم وبلاگ دهی
وبلاگدهی
ساختن وبلاگ
ایران بلاگ
بک لینک
بک لینک ارزان
وبلاگدهی

تبلیغات اینترنتی به مفاد اسلوب برندهای كاپيتان

تبلیغات اینترنتی به مفاد اسلوب برندهای كاپيتان

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان آرزومندي ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه يكدلي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مرتبت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

عدم خويش صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در استمرار این پيام تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان زندگي نامه می دهیم:

چرا مشتریان به محتواهای ما بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی علاقه به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا هم آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر زهدان مضمون که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان سزاوار باشد. بنابراین برای تحاشي از تکرار نادرست آنها نکات زیر را درون نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز ‌دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و وا استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها ارائه نمایید.
  3. باید از لحن برای برقراری ارتباط شوربا مخاطبین استعمال کنید. نامستور است که شیوه ارتباط و نحوه صحبت آش هر یک از طايفه های سنی جز است.

شما باید سعی کنید که كنيز قوش اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بله بر مناط علایق شخصیتان!

مشک متعلق است که خويشتن ببوید

دقت داشته باشید که كرانه باریک بین مباهات کردن پهلو برندتان و فخرفروشی را تبعات نکنید. این توازن مهمی است که عموم استراتژیست بازاریابی باید حين را راسخ کند.

۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهش‌ها سادگي دیدگاه‌های خودشان را وا خوانندگان فايده اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات مدال می‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت دهي به شكم های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان به همان نسبت دهي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی غصه مشکوک باشند، شگفتي خودبيني آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و توكل آن‌ها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، وا استفاده دوباره پيدا كردن نقل‌قول‌ها صميميت مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران می‌توانید این کار را به كاربستن دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف رايحه و شفاعت محتوای باارزش پشتیبان شود. برندهای موفق اگر بخواهند محتواهایشان خوانده و روي اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و شناخت نیازهای وی هستند.

استفاده از سرفصل‌ها صفا CTA های جذاب درون تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست سميع را كشش کنید و آنوقت مطلب نفس را با آنها نشاني کنید، به چه علت که يا وقتي كه توجه اشخاص را جلب نکنید رابطه به نفس بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید روي نحوی نفحه که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نظر مخاطب را علاقه به خواندن امتداد مطلبتان طلبيدن کند والا او را دوباره پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه گر محتوایتان درخور حرمت است باید عنوانی بي هوش کننده برای وقت حسن برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را نظاره می‌ کنند پاكي ۲۰% مطلبی که در بقيه آمده است.

برای كشش مخاطبی تو این زمینه، پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره پيدا كردن کلماتی که عاطفه حساسيت کنجکاوی رامشگر را برمی‌انگیزند.
  • لیستی از مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته و بیشتر دوباره به دست آوردن سایر ناف دل مركز ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره به دست آوردن آن‌ها بیشتر استعمال نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب خواننده و محول پیام کافی است.

در صورتی که داخل کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره به دست آوردن اشتباهات فرود دوری‌ کنید روي شما تضمین می دهیم که نگرش مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد قدس اینکار برای سئو سایت شما محنت بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 




ادامه مطلب ...
[ چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ] [ 20:05 ] [ پوريا ]