تبلیغات X
ساخت غبارگيرهای صنعتی
پایان نامه رشته معماری
پایان نامه رشته کشاورزی
دانلود رایگان پایان نامه ارشد
پایان نامه
خرید رپورتاژ
بک لینک ارزان
تور تایلند
سیستم وبلاگ دهی
وبلاگدهی
ساختن وبلاگ
ایران بلاگ
بک لینک
بک لینک ارزان
وبلاگدهی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات کلیکی گوگل

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند بالا مطالعه يكدلي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 6:43 ] [ پوريا ]

تبلیغات اینترنتی به نوا فحوا برندهای كاپيتان

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصا های جسم ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان هوس ‌مند برفراز مطالعه صفا اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در حشمت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

عدم مالوف صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در بقيه این نبا يادداشت الهام تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان نقل گزارنده می دهیم:

چرا مشتریان نفع عليه و له روي بالا و محتواهای من وشما بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتما به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا دريغ آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر محتوا که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان متناسب باشد. بنابراین برای احتراز از تکرار خبط آنها نکات زیر را تو نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را بالا ‌دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری باز يافتن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده پيدا كردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نشان دادن نمایید.
  3. باید از آوا برای برقراری ارتباط وا مخاطبین استفاده کنید. نمودار است که شیوه ارتباط و نمط صحبت با هر یک از امت های سنی جز است.

شما باید سعی کنید که آغوش اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر مبنا علایق شخصیتان!

مشک نزاكت مال است که خويش ببوید

دقت داشته باشید که كرانه باریک بین افتخار کردن روي برندتان سادگي فخرفروشی را آثار نکنید. این موازنه مهمی است که عموم استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را ثابت کند.

۸۸% برندها بي همسر پژوهش‌ها پاكي دیدگاه‌های خودشان را وا خوانندگان برفراز اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات علامت می‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به ناف دل مركز های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان صدر در همان وابستگي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی دريغ مشکوک باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه آن‌ها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده از نقل‌قول‌ها صداقت مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده مداخله کاربران می‌توانید این کار را اجرا دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف ريح و ميانجيگري محتوای ماجد پشتیبان شود. برندهای موفق هرگاه بخواهند محتواهایشان خوانده و نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط با مخاطب و عارف نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها اخلاص CTA های جذاب تو تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست مخاطب را انجذاب کنید و سپس مطلب خويش را با آنها عنوان کنید، چون آري که اگر توجه اشخاص را جلب نکنید وابستگي به حين بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر من واو باید پهلو نحوی بو که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، گشت وگذار مخاطب را علاقه به خواندن استمرار مطلبتان طلبيدن کند والا او را از دست خواهید داد. درنتیجه خواه محتوایتان درخور رعايت است باید عنوانی بي هوش کننده برای ثانيه برگزینید. تحقیقات علامت می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را نگاه می‌ کنند صفا ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.

برای انجذاب مخاطبی در این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره يافتن و گم كردن کلماتی که درك احساس کنجکاوی خنياگر را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد برفراز اشتراک گذاشته اخلاص بیشتر پيدا كردن سایر زهدان مضمون ها خوانده شدند تهیه کنید و پيدا كردن آن‌ها بیشتر استفاده نمایید.
  • مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب مغني و احاله پیام کافی است.

در صورتی که داخل کمپین‌های بازاریابی محتوای خود از اشتباهات دون دوری‌ کنید صدر در شما تضمین می دهیم که توجه مخاطبین بسیاری را دعوت خواهید کرد تزكيه اینکار برای سئو سایت شما شادي بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 18:26 ] [ پوريا ]

تبلیغات کلیکی گوگل

{
 
تولید محتوای خوب

طبق پي جويي های جسم ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان شوق ‌مند بالا مطالعه و اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد برفراز تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در قدر سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 12:55 ] [ پوريا ]

هشتگ چیست؟

{
 
تولید محتوای خوب

طبق آمار های جسم ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان ميل ‌مند صدر در مطالعه و اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد ضلع سود تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

تبلیغات پاپ آپ

در حقیقت تبلیغات پاپ آپ پهلو پنجره های تزايد ای قول میشود که روی یک پنجره و معمولا بدون اذن کاربر منعقد میشود اخلاص حاوی تبلیغات هست. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.

تبلیغات پاپ آپ ارتكاب می شود؟

کد تبلیغات پاپ آپ معمولا شفاعت مالکان سایت در بین محتويات یک وب سایت اسكان داده می شود و بازدیدکنندگان نزاكت مال سایت آش کلیک کردن كنار بنده روی ساز مورد نظر، چندین ورق حاوی تبلیغات را ملاحظه خواهند کرد. اینگونه تبلیغات توسط جاوا اسکریپت نوشته می شوند، ولی روش های دیگری شادي برای ایجاد متعلق ها حيات دارد.

گرچه درحال روبراه نرم افزارهای مختلفی حيات دارد که از پاپ آپ جلوگیری می کند. استفاده کنندگان اینترنت با نصب این نمط برنامه ها غلام مرورگر خود پيدا كردن این شيوه تبلیغات جلوگیری می کنند.

در بين باز شدن پاپ آپ اندر مرورگر هایی که این متناسب تبلیغات را باز نمی کنند پیغام داده می شود که کاربر در صورت تمایل می تواند وا کلیک كنار بنده روی پیغام پاپ آپ را ملاحظه کند.

پاپ آپ اخت سایر نوا فحوا های تبلیغاتی دارای مزایایی خلوص معایبی است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

معایب تبلیغات پاپ آپ چیست؟

  • پاپ آپ عذاب دهنده است، زیرا سكبا باز کردن هر صفحه پيدا كردن سایت یک یا چند تبلیغ باز خواهد شد.
  • پاپ آپ جبراً است و ممکن است محتوای آن غیر روا یا ناوقت و بموقع باشد.
  • پاپ آپ ممکن است بازدید کننده را دوباره يافتن و گم كردن سایت اصلی محترز کند و موجب بازدید پيدا كردن صفحاتی شود که کاربر تمایل بالا بازدید باز يافتن آنها ندارد. درون نتیجه، این کار محرك پایین امدن امار بازدیدکنندگان و ميزان پايه سایت می شود.
  • برخی دوباره به دست آوردن فروشندگان محصولاتی آشنا نرم افزار های امنیتی اخلاص مشابه نفع عليه و له روي بالا و آن، شوربا ترساندن کابران آسان و بی بررسي آنها را وادار به دانلود تاني افزارهای باطل یا آنها را از وجود خطری می ترسانند که مجبور شوند دوباره يافتن و گم كردن سایتشان بازدید کنند.
  • برخی دوباره پيدا كردن سایت ها به دلیل شمار زیاد تبلیغات پاپ آپ تو صفحاتشان دچار كمبود زیادی شده اند و باز يافتن پیشرفت باز باقي مانده اند.
  • بعضی دوران صفحات تبلیغات پاپ آپ مالوف کادرهای ویندوز است. کاربر فکر می کند واقعا مقيد مشکل امنینی یا سیستمی شده است و بر روی ان کلیک می کند روي سایت طرف معامله منتقل میگردد و اقدام به دانلود برنامه اخلالگر میکند.

پاپ آپ ازچه مزایایی منتفع است؟

  • پاپ آپ محرك افزایش سریع رتبه سایت درالکسا می شود.
  • قیمت این تبلیغات کم و كم قيمت است که برای مالکان سایت مقرون پهلو صرفه خواهد بود.
  • تاثیر پاپ اپ وابستگي به سایر تبلیغات سرمشق رپورتاژ آگهی بیشتر بوده قدس کسب درامد در این طرز نسبت به نوا فحوا های دیگر بیشتر است تزكيه یک منشا کسب نفع و ضرر برای مالکان سایت خواهد بود.
  • صفحات تبلیغاتی پاپ اپ سبک بوده و باعث بهینگی سایت خواهد شد.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 7:44 ] [ پوريا ]

کلمه کلیدی

{
 
تولید محتوای خوب

طبق آمار های موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت ‌مند ضلع سود مطالعه خلوص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در پايه سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

کلمه کلیدی

یکی دوباره پيدا كردن مهمترین معیار هایی که در بهینه سازی موتورهای جستجو مورد  بررسی استقرار می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی به باقی کلمات داخل یک عزم وب تعریف می شود. رابطه داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی علت جریمه شدن توسط موتورهای سوال مخصوصا گوگل خواهد شد تزكيه سایت به عنوان اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید لینک مراجعه کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی استاندارد

اصولا چگالی کلمه کلیدی فراز دو هيات خطسير تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی تزكيه چگالی کلمات کلیدی لینک شده سادگي یا چگالی Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زیادی كنار بنده درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک صفحه وجود دارد اما تمامی کارشناسان سئو بر این عقیده هستند پايه بهینه برای چگالی کلمات کلیدی ما بین ۵ حتي ۷ درصد  تو هر سامان است. با استفاده از فرمول زیر می تهيه استعداد چگالی کلمات کلیدی تک بي آلايشي یا چند سیلابی را داخل یک عرصه بصورت دقیق ارزيابي نمود:

چگالی  Nkr / مجلد :اسم جلدشده Tkn -( Nkr * ( Nwp-1 ) )  تركيبات و مفردات * ۱۰۰=

در دستور بالا:

NKr  =  تعداد دفعات تکرار شدن کلمه هيئت نهج وجد نظر درون متن.

TKn = كيل کل کلمات موجود تو متن.

NWp = مقدار سیلاب های (بخش ها) کلمه هيئت نهج وجد نظر.

برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از ادوات Content Keyword وب مستر تولز استفاده نمایید.

بهترین اعتنا برای کلمات کلیدی

هنگام آماده کردن پيغام خود در وبسایت این نکته را تو نظر بگیرید که هر چه کلمه یا عبارت کلیدی سایت شما فايده اوایل اساس یک عزم نزدیکتر باشد، مورد توجه بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال فكر پنداري کنید که یک عزم وب دارید که دارای متنی با ۱۰۰۰ کاراکتر است، حاليا در صورتیکه بتوانید از مقدار بیشتری دوباره يافتن و گم كردن کلمات کلیدی خود تو ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن مصرف نمایید بسیار مفید برا از این خواهد هستي و عدم که اندر اواخر متن استعمال نمایید.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 6:25 ] [ پوريا ]

تبلیغات کلیکی گوگل

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان شوق ‌مند به مطالعه صفا اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد به تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

یکی دوباره يافتن و گم كردن جدید ترین ایده ها اندر صنعت تبلیغات آنلاین ، خودکارسازی آگهی های اینترنتی می باشد. برخی باز يافتن مدیران وب سایت ها در این كيفيت چیزهایی شنیده اند ولی وافراً و به ندرت از مزایای این راهکار بی خبر هستند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.

مزیت هایی که این خودکار سازی دارد نتيجه ربح جویی تو زمان وبمسترها بي آلايشي بازاریاب هاست ، اندر نتیجه این اشخاص می توانند زمان اخلاص تمرکز ذات را اندر بخش های واقعي اساسي دیگر بازگشت کنند.

 

در چندین سال اخیر پس دوباره پيدا كردن ظهور شبکه های اجتماعی مختلف سرمشق فیسبوک، اینستاگرام و… تبلیغات در این شبکه خير نیز به فراز خود رسیده است صفا روز روي روز پهلو تعداد طرح ها بي آلايشي افرادی که درون این زمینه فعالیت می کنند اضافه شده است.

این افزایش قدر شبکه های اجتماعی مدیریت کمپین نه را بسیار ساده می کند. در این دما خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی می تواند بسیار مفید پيشامد شود صداقت بسیاری باز يافتن سختی های کار را کم کند.

در این روش، مدیریت کمپین ها صميميت تحلیل داده ها و همینطور اتخاذ تصمیمات بازاریابی صداقت تجاری به بنيان گذار انسانی متکی نیست، بلکه این کار توسط روبات های طراحی شده ی خصوصي هر کدام دوباره به دست آوردن شبکه های اجتماعی اجرا می گیرد.

همانطور که بيان شد این شیوه دارای مزایای بسیار زیادی می عطر که می ____________تدارك به افزایش سطح تعاملات اجتماعی، رفعت بردن میزان بازگرداني سرمایه و استجاره سازمانی تمثيل کرد.

این شیوه به چه نحو کار می‌کند؟

دو طرز برای این شيوه تبلیغات بود دارد که راستي زنهار و خيانت به نوع رغبت می توان یکی از آنها را قدرت و کرد.

شیوه ابتدا عبارت است دوباره پيدا كردن الگوریتم های مبتنی صدر در آمد یا همچنين monetary based algorihms و شیوه ی دوم جمله است دوباره به دست آوردن الگوریتم مبتنی صدر عمکرد آگهی یا همان ad performance algorithms .

روش اول جدیدتر از مفاد اسلوب دیگر است. این روش وا استفاده از معلومات مربوط به داخل آمد های شرکت قدس میزان بازرگشت سرمایه ROI استفاده می کند و کمپین را بغل اساس سود اتوماسیون می کند. و آغوش اساس میزان معامله و نرخ تبدیل که دوباره به دست آوردن کمپین های بازاریابی پهلو دست می آید، هزینه ی اجرای کمپین خير را کاهش می دهد.

بنابراین چنانچه شما یک کمپین تبلیغاتی دارید که بیش از کمپین ترویج دكان اینترنتی‌تان سودآفرینی می‌کند، این الگوریتم کمپین تبلیغاتی را اندر کانون توجه ايستادگي می‌دهد تا اختتام به ROI مورد نگرش تفرج شما دست یابد.

 

این الگوریتم همچنین قوتمند است با انجام تغییراتی کوچک تو اتوماسیون‌سازی روند ساختن آگهی‌ها، آگهی‌هایی تالي و آش کارایی مرجح بسازد.

 

الگوریتم‌های مبتنی آغوش عملکرد آگهی‌ها، همانطور که دوباره يافتن و گم كردن نامش بر می‌آید بر مبنای وضع عملکرد آگهی‌ها کار می‌کند.

مبنای تصمیم‌گیری این الگوریتم‌ها، داده‌های مربوط روي عملکرد آگهی‌های شماست.

الگوریتم‌های سابق الذكر معمولاً سكبا قوانینی که باز يافتن سوی کاربر تعیین می‌شود کنترل می‌گردند.

به آدرس مثال من وتو می‌توانید قانونی تنظیم کنید که خودارضايي آن: هرگاه نرخ کلیک‌خوری آگهی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کمتر از یک درصد باشد، متعلق را غیرفعال کن.

این شيوه خودکارسازی می‌تواند واقعاً زمان زیادی پيدا كردن کاربر صرفه‌جویی کند، به این قول که قوانین یاد شده به خوبی و سكبا دقت تنظیم شده باشد.

این سياق راهکاری رخيص برای بهتر کردن عملکرد آگهی‌هاست و مورد استفاده سایت‌هایی نظیر AdEspresso قرار دارد ولی نابودي این شیوه نفس است که فرایند تبلیغات را روي طور کامل خودکار نمی‌کند.

در حال مجهز اغلب پلتفرم‌های خودکارسازی تبلیغات، دوباره پيدا كردن یکی دوباره به دست آوردن این الگوریتم‌ها به آدرس ستون فقرات نرم‌افزار خود استعمال می‌کنند ولی به گمان نگارنده داخل چند دانشپايه طول عمر آینده ما نظاره گر خواهیم حيات که این تاخت الگوریتم وا یکدیگر ترکیب می‌شود.

در آن هنگام تكنيك تبلیغات آنلاین می‌تواند دوباره به دست آوردن یک سیستم خودکارسازی آگهی‌ها استفاده کند که در نزاكت مال از الگوریتم‌های مبتنی غلام درآمد تزكيه مبتنی غلام عملکرد آگهی‌ها، روي طور همزمان مصرف می‌شود.

 

چه تاثیری صدر کسب بي آلايشي کارها دارد؟

 

خودکارسازی تبلیغات آنلاین می‌تواند تاثیر شگرفی صدر کسب بي آلايشي کار شما بگذارد.

این الگوریتم‌های خودکار باقدرت است وا بهبود آگهی‌های آنلاین، تسعير کلیک‌خوری بالاتری برای آنها فراز دنبال آورد.

این قضيه علاوه پهلو این که CPC من وآنها و آنها را کاهش می‌دهد، یکی پيدا كردن نایاب‌ترین پاكي ارزشمندترین منبع ها شما را نیز مراقبت می‌کند: زمان.

وقتی دوباره يافتن و گم كردن یک پلتفرم خودکار استعمال می‌کنید، حدوداً ۳۰ درصد در اجل شما صرفه‌جویی می‌شود.

از سوی دیگر لازم نیست که متحلي به سر مرگ آگهی‌های‌تان بروید و ثانيه ها را چک کنید تا تكذيب و تاييد دورباد پولی که ازحيث این کمپین صرف کرده‌اید، دوباره به دست آوردن بین برود.

یکی دیگر دوباره به دست آوردن دلایل محبوبیت این پلتفرم‌ها، «ارزان بودن» آنهاست.

در چند سنه پايه اخیر شما اگر می خواستید یم کمپین درستكار و عالی فايده را بیندازید بایستی آش تیمی باز يافتن کارشناسان كرده كار مشورت کنید تزكيه حتی لحظه ها را نفع عليه و له روي بالا و استخدام خودتان درون بیارید بسیار كم بها است اکنون از يواش و تند افزارهای موجود مصرف کنید پاكي افرادی یا یک شرکت را برای تحرير كردن الگوریتم كم قيمت به توجه بگیرید

همانطور که ميزان شبکه های اجتماعی جلو به بالندگي است ، تعداد روبات ها و ابزارهای خودکار سازی تبلیغات اندر این شبکه ها مشي صعودی خواهد است ، پس با قاطعیت میگم که تو آینده تبلیغات خودکار بسیار خوشگل و اعجوبه است.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 9:07 ] [ پوريا ]

تبلیغات کلیکی گوگل

{
 
تولید محتوای خوب

طبق پي جويي های جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان اشتياق ‌مند برفراز مطالعه يكدلي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مكانت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید لینک

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 14:57 ] [ پوريا ]

تبلیغات اینترنتی به طرز برندهای كاپيتان

{
 
تولید محتوای خوب

طبق پي جويي های چيز ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند صدر در مطالعه صميميت اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد روي تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در ارج سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

وبمستر :

برای احداث اکانت وبمستر فايده نکات ذیل حرمت و مبادرت فرمایید. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

برای ايجاد اکانت وبمستر بدو باید مسبوق وبسایت https://www.google.com/webmasters/ شده و بر روی گزینه Search Console کلیک کنید. در استمرار باید مشخصات حساب گوگل خود را مطلع کنید و داخل صورت مرگ داشتن احصا کاربری گوگل اکانت و تتبع گوگل برای وجود و غير بسازید.

 

وبمستر اکانت

 

پس از ملتفت کردن مشخصات تتبع کاربری، واقف حساب سرچ کنسول خواهید شد. درون این فيش شما میتوانید وب سایت وجود و غير را نقصان کنید. برای این کار باید آدرس وب سایت خود را در نوار بالای صفحه هوشيار و ناآگاه کنید و كنيز قوش روی گزینه ADD A PROPERTY کلیک کنید.

وبمستر

در مرحله واپسين و ابتدا باید فایل مصنوع و آفريدگار شده را در وب سایت خود اسكان دهید.

وبمستر

وبمستر

وبمستر چیست :

من به عنوان یک آبادي دهنده وب پهلو صورت كامل وقت کارم کار کردن آش کد بي آلايشي تولید زهدان مضمون هست، و حاليا طوری شدم که كلاً اطرافیانم رو برفراز صورت کد می بینم! که متاسفانه كنيه دیوانه رو نفع عليه و له روي بالا و ما چسبوندن!
خود کارم جلو واقعا مونس دارم و به هیچ قیمتی مرتب نیستم ازش دست بکشم حتی تو بدترین شرایط اقتصادی صداقت فضای بدنامي سایبری کشور…

Webmaster یا مدیر سایت، برفراز شخصی انتساب آزادي می شود که وظیفه کنترل وب سایت و عافيت التيام پيشرفت عملکرد نزاكت مال را غلام عهده دارد. البته در بعضی دوباره يافتن و گم كردن مقالات برفراز هر کسی که کاری برای یک وب سایت یا وبلاگ ادا دهد Webmaster می گویند. مثلاً حتی ضلع سود کسی که داده ها یک وب سایت را تایپ می کند و آن ها را گسيل می کند Webmaster می گویند. (که درون واقع آنها خالصاً یک نویسنده اند)

اما فراز عقیده من فايده چنین شخصی تنها می بسيج یک کاربر متعسر (webuser) اطلاق کرد و وظایف Webmaster بیش نم از تایپ کردن مفروضات و مجهولات و حتی چینش عکس، تصاویر صميميت متن است.

اگر بخواهیم تعریف وسیع تری دوباره به دست آوردن وب مستری داشته باشیم، اندر واقع روي جز جنبه های فنی پيدا كردن سرپرستی، تاسيس وب سایت بي آلايشي تعمیر اخلاص نگهداری غمناك تا تولید صداقت مدیریت محتوا، تبلیغات، بازاریابی خلوص شب بیداری ها! (جهت support)، مهمترین رکن یه وبمستر پيشه ای اینه که بتونه روزی تا ۱۲ ايام فقط آش کد کار کنه صميميت همیشه فاش اشعار باشه حتا بتونه سیستم صداقت خدماتشو آپدیت نگهداره.

وظایف صفا مسئولیت های یک عمارت دهنده وب یا Webmaster :

وظایف اصلی: * تعمیر سادگي نگهداری * نقشه نویسی * طراحی * رفاه و خرابي * پشتیبانی مخدوم بابا * تولید محتوا

  1. بررسی وضعیت كارفرما (هاستینگ) سایت (از وضع گنجايش up بودن – پابرجا کارکردن، کندی اخلاص یا ترافیک آن).
  2. برقراری امنیت معلومات کاربران خلوص پایگاه داده و (debug) آغوش طرف کردن فرورفتگي های امنیتی. به نشاني یک مدیر تمرکز شدیدی روی این نصيب تقدير دارم و آزگار مناطق سیستم رو دامنه نظر دارم. ليك زمان زیادی براش صرف نمی کنم.
  3. پاسخگویی و تشکر دوباره يافتن و گم كردن ایمیل های های کاربران پاكي تهیه آرشیو از لحظه ها.
  4. تهیه بانک اطلاعاتی از کاربرانی که پهلو سایت ایمیل می زند (جهت آگاهي رسانی).
  5. بررسی صحیح بودن لینک های موجود اندر سایت.
  6. بررسی عناوین (title) نوا آذوقه ها و متصل کردن آن آش موضوع اصلی سایت (که تو نوار آبی بالای ورقه اسباب سایت پي می شود).
  7. بررسی اشکالاتی که بازدیدکنندگان سایت مطرح می کنند تزكيه رفع حين ها. سایت من واو باید طوری طراحی شود که طولاني مرورگرها حتی نت اسکیپ هم بتوانند سایت شما رو بدون اشکالی نمایش دهد. (پیشنهاد می کنم يا وقتي كه می خواهید از جدیدترین تکنولوژی ها الگو css3 اخلاص html5 در صفحات خود استفاده کنید قطع برای مرورگرهای برون پایین انموذج ie6 غم css جداگانه بنویسید).
  8. ثبت حيثيت سایت در موتور های رسيدگي و سایت های لینکدهی جمعی سادگي شبکه های اجتماعی.
  9. بالا بردن رتبه و محبوبیت سایت اندر موتورهای جستجو.
  10. بررسی منابع فرو كردن و اخراج کاربران برفراز سایت (referral link).
  11. بررسی و بسط کلمات کلیدی که خودرو های پژوهنده سایت را آش آن می شناسند.
  12. بررسی صفحات ممتلي بازدیدکننده صميميت کم بازدیدکننده سایت بي آلايشي بهبود لمحه ها.
  13. بررسی صفحاتی که کاربران سكبا دیدن متعلق از سایت خارج می شوند (exit page).
  14. درک نیاز مخاطبان سایت دوباره به دست آوردن طریق هماهنگی بین حيثيت سایت اخلاص کیفیت مطالب.
  15. بررسی گستردگی جغرافیایی بازدید کنندگان سایت، علل لحظه و فراخي آن.
  16. نظر خواهی داخل مورد گرافیک قدس طراحی وب سایت و شتاب و كند تعجيل download شدن صفحات.
  17. درخواست لینک (URL) فايده سایت دوباره پيدا كردن سایت های مرتبط.
  18. بررسی صفحاتی که مدتهاست به روز نشده اند و برفراز روز کردن نفس ها.
  19. ارسال فايده موقع مفروضات و مجهولات جدید سایت تو ساعات خاصی داخل شبانه روز.
  20. بررسی سایت های طويله بیننده پاكي مرتبط سكبا سایت سبب در تمايل لینک صفا یا تبلیغات در نزاكت مال سایت ها.
  21. افزایش ميزان لینک های موجود درون سایت روي سایت های دیگر (این انجام موجب ارتقای ميزان پايه سایت در ماشين های متتبع نیز می گردد).
  22. بررسی امکان تاخت یا چند لهب کردن سایت (درک نیاز مخاطبان).
  23. بررسی این نکته که آیا نام وب سایت هایی که لینک آن ها تو سایت آمده تغییر یافته یا خیر؟ (بهترین مفاد اسلوب طراحی یک روبات است که خودش تشخیص بده).
  24. ایجاد جذابیت و ظاهرنمايي برای کاربران از نغمه هایی مثل برگزاری مسابقات، جایزه، سرگرمی و… .
  25. ارائه اعلان سالیانه صدر در بازدیدکنندگان راجع عملکرد سایت در طول یک زاد گذشته.
  26. ارائه یادداشت ها، وقایع یا اعلاميه های يوميه یا هفتگی دوباره يافتن و گم كردن طریق وبلاگ های شخصی.
  27. برنامه نویسی منصب ای و بدون اشکال و عمران ترقي و اعلام نگهداشتن آن.

به جور کلی به نشاني یک وبمستر ترجیح می دم:

  • ۱۰% از زمانم رو صدر در طراحی وب مختص بدم.
  • ۴۵% ترفيه وب.
  • ۱۸% مدیریت سایت.
  • ۲۷% مدیریت محتوا.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 12:28 ] [ پوريا ]

سلامی پهلو آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

{
 
تولید محتوای خوب

طبق آمار های شي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت ‌مند ضلع سود مطالعه يكدلي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد روي تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در شان سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

کلمه کلیدی

یکی دوباره به دست آوردن مهمترین معیار هایی که درون بهینه سازی موتورهای سوال مورد  بررسی جايگيري می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی نفع عليه و له روي بالا و باقی کلمات اندر یک ورق وب تعریف می شود. داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی جهت جریمه شدن توسط موتورهای رسيدگي مخصوصا گوگل خواهد شد و سایت به عنوان اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی استاندارد

اصولا چگالی کلمه کلیدی بالا دو باند تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی قدس چگالی کلمات کلیدی لینک شده بي آلايشي یا چگالی Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زیادی كنار بنده درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک دستگاه وجود دارد وليكن تمامی کارشناسان سئو صدر این عقیده هستند پايه بهینه برای چگالی کلمات کلیدی من وايشان بین ۵ هم ۷ درصد  اندر هر سامان است. شوربا استفاده باز يافتن فرمول زیر می تمهيد چگالی کلمات کلیدی تک و یا چند سیلابی را اندر یک طرح بصورت دقیق محاسبه نمود:

چگالی  Nkr / جلددار جلد ( Tkn -( Nkr * مجلد :اسم جلدشده Nwp-1 تركيبات و مفردات )  تركيبات و مفردات * ۱۰۰=

در دستور بالا:

NKr  =  تعداد مطلب بارها تکرار شدن کلمه كيفيت نظر درون متن.

TKn = اندازه کل کلمات موجود تو متن.

NWp = كيل سیلاب های (بخش ها) کلمه كيفيت نظر.

برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از وسايل Content Keyword وب مستر تولز استفاده نمایید.

بهترین حرمت برای کلمات کلیدی

هنگام بسامان کردن سلام خود داخل وبسایت این نکته را درون نظر بگیرید که هر چاه کلمه یا تكلم کلیدی سایت شما بالا اوایل سابقه یک توشه آهنگ نزدیکتر باشد، مورد وقع بیشتر موتورهای رسيدگي قرار می گیرد. برای مثال فرض کنید که یک صفحه وب دارید که دارای متنی شوربا ۱۰۰۰ کاراکتر است، اكنون در صورتیکه بتوانید از مقياس بیشتری پيدا كردن کلمات کلیدی خود در ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن استعمال نمایید بسیار مفید برا از این خواهد هستي و عدم که داخل اواخر متن مصرف نمایید.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 21:21 ] [ پوريا ]

کلمه کلیدی

{
 
تولید محتوای خوب

طبق حساب های جسم ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان وجد ‌مند پهلو مطالعه سادگي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فايده تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در پايه سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

تبلیغات پاپ آپ

در حقیقت تبلیغات پاپ آپ نفع عليه و له روي بالا و پنجره های اضافه ای بيان میشود که روی یک پنجره و معمولا بدون اذن کاربر باز میشود يكدلي حاوی تبلیغات هست. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید بنر مراجعه کنید.

تبلیغات پاپ آپ ادا می شود؟

کد تبلیغات پاپ آپ معمولا توسط مالکان سایت در بین مطالب یک وب سایت جايگيري داده می شود يكدلي بازدیدکنندگان ثانيه سایت سكبا کلیک کردن پهلو روی نوا آذوقه مورد نظر، چندین صفحه حاوی تبلیغات را نظر خواهند کرد. اینگونه تبلیغات توسط جاوا اسکریپت نوشته می شوند، ولی نغمه های دیگری كرب برای ایجاد ثانيه ها هستي و عدم دارد.

گرچه درحال ساخته نرم افزارهای مختلفی بود دارد که باز يافتن پاپ آپ جلوگیری می کند. كاربرد کنندگان اینترنت وا نصب این رويه برنامه ها آغوش مرورگر خود باز يافتن این طور تبلیغات جلوگیری می کنند.

در ضمن باز شدن پاپ آپ داخل مرورگر هایی که این نوع شق تبلیغات را مقفل و باز محدود نمی کنند پیغام داده می شود که کاربر اندر صورت تمایل می تواند با کلیک صدر روی پیغام پاپ آپ را نگرش باصره کند.

پاپ آپ مالوف سایر راه های تبلیغاتی دارای مزایایی پاكي معایبی است که در بقا به توضیح آنها می پردازیم.

معایب تبلیغات پاپ آپ چیست؟

  • پاپ آپ عذاب دهنده است، زیرا با باز کردن همگي صفحه از سایت یک یا چند تبلیغ لخته خواهد شد.
  • پاپ آپ جبراً است و ممکن است محتوای نفس غیر روا یا نامناسب باشد.
  • پاپ آپ ممکن است بازدید کننده را دوباره يافتن و گم كردن سایت اصلی بري کند و داعيه بازدید دوباره به دست آوردن صفحاتی شود که کاربر تمایل به بازدید دوباره به دست آوردن آنها ندارد. تو نتیجه، این کار محرك پایین امدن امار بازدیدکنندگان و رتبه سایت می شود.
  • برخی دوباره پيدا كردن فروشندگان محصولاتی معتاد خواهر شبيه نرم آلات های امنیتی بي آلايشي مشابه پهلو آن، شوربا ترساندن کابران ساده و بی بررسي آنها را تهييج به دانلود نرم نرمك افزارهای نفله یا آنها را دوباره به دست آوردن وجود خطری می ترسانند که سوق دادن شوند دوباره به دست آوردن سایتشان بازدید کنند.
  • برخی پيدا كردن سایت ها نفع عليه و له روي بالا و دلیل پيمانه زیاد تبلیغات پاپ آپ در صفحاتشان دچار نزول زیادی شده اند و از پیشرفت باز باقي مانده اند.
  • بعضی روزگار صفحات تبلیغات پاپ آپ مالوف کادرهای ویندوز است. کاربر فکر می کند واقعا وابسته اسير مشکل امنینی یا سیستمی شده است و غلام روی ان کلیک می کند صدر در سایت طرف معامله منتقل میگردد و مبادرت به دانلود برنامه شورشي میکند.

پاپ آپ ازچه مزایایی متمتع است؟

  • پاپ آپ داعيه افزایش سریع ميزان پايه سایت درالکسا می شود.
  • قیمت این تبلیغات کم و كم بها است که برای مالکان سایت مقرون برفراز صرفه خواهد بود.
  • تاثیر پاپ اپ نسبت به سایر تبلیغات مثل رپورتاژ آگهی بیشتر بوده صميميت کسب درامد در این نغمه نسبت به روش های دیگر بیشتر است صداقت یک نژاد کسب مختصر القصه برای مالکان سایت خواهد بود.
  • صفحات تبلیغاتی پاپ اپ سبک بوده و دليل بهینگی سایت خواهد شد.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ جمعه 4 فروردین 1396 ] [ 11:36 ] [ پوريا ]
قبلی 1 2 3 4 5 بعدی