تبلیغات X
دانلود پایان نامه رایگان
ساخت غبارگيرهای صنعتی
پایان نامه رشته معماری
پایان نامه رشته کشاورزی
دانلود رایگان پایان نامه ارشد
پایان نامه
خرید رپورتاژ
خرید هاست ارزان
تبادل لینک رایگان
بک لینک ارزان
تور تایلند
تور مشهد
تبادل لینک
سیستم وبلاگ دهی
وبلاگدهی
خرید بک لینک ارزان
خرید پایان نامه
دانلود پایان نامه
ساختن وبلاگ
ایران بلاگ
بک لینک
بک لینک ارزان
وبلاگدهی

تبلیغات اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ

{
 
تولید محتوای خوب

طبق شمار استقصا های شي ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند صدر در مطالعه اخلاص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در پايگاه سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

کلمه کلیدی

یکی دوباره يافتن و گم كردن مهمترین معیار هایی که در بهینه سازی موتورهای رسيدگي مورد  بررسی تثبيت می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی فايده باقی کلمات داخل یک ساز وب تعریف می شود. رابطه داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی انگيزه جریمه ازمد افتادن توسط موتورهای سوال مخصوصا گوگل خواهد شد يكدلي سایت به نشاني اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی استاندارد

اصولا چگالی کلمه کلیدی بالا دو فرودگاه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی سادگي چگالی کلمات کلیدی لینک شده قدس یا چگالی Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زیادی بر درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک فيش وجود دارد منتها تمامی کارشناسان سئو كنيز قوش این عقیده هستند تعداد بهینه برای چگالی کلمات کلیدی من وتو بین ۵ تا ۷ درصد  تو هر ورقه اسباب است. شوربا استفاده باز يافتن فرمول زیر می تهيه استعداد چگالی کلمات کلیدی تک صداقت یا چند سیلابی را اندر یک شالوده بصورت دقیق تقويم نمود:

چگالی  Nkr / ( Tkn -( Nkr * ( Nwp-1 مركبات )  مركبات * ۱۰۰=

در نسخه سرمشق بالا:

NKr  =  تعداد دفعات تکرار ازمد افتادن کلمه حال نظر اندر متن.

TKn = معيار کل کلمات موجود درون متن.

NWp = قدر سیلاب های (بخش ها) کلمه مورد نظر.

برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از افزار Content Keyword وب مستر تولز استعمال نمایید.

بهترین توجه برای کلمات کلیدی

هنگام بانظم کردن وحي درود خود تو وبسایت این نکته را در نظر بگیرید که هر چاه کلمه یا تعبير کلیدی سایت شما به اوایل سابقه یک فيش نزدیکتر باشد، مورد رعايت بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال گويي کنید که یک سامان وب دارید که دارای متنی سكبا ۱۰۰۰ کاراکتر است، الحال در صورتیکه بتوانید از ميزان بیشتری پيدا كردن کلمات کلیدی خود داخل ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن مصرف نمایید بسیار مفید برا از این خواهد هستي و عدم که تو اواخر متن استفاده نمایید.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ دوشنبه 27 دی 1395 ] [ 11:03 ] [ پوريا ]

تبلیغات کلیکی گوگل

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های موجود ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان هوس ‌مند بالا مطالعه و اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در شان سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

وبمستر :

برای خلق اکانت وبمستر به نکات ذیل ملاحظه و انجام فرمایید. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید لینک مراجعه کنید.

برای تاسيس اکانت وبمستر اوايل باید واقف وبسایت https://www.google.com/webmasters/ شده و آغوش روی گزینه Search Console کلیک کنید. در ادامه باید مشخصات آمار گوگل خويشتن را واقف کنید و داخل صورت اضمحلال داشتن احصا کاربری گوگل اکانت و پي جويي گوگل برای خويشتن بسازید.

 

وبمستر اکانت

 

پس از مسبوق کردن مشخصات پي جويي کاربری، مسبوق حساب سرچ کنسول خواهید شد. اندر این صفحه شما میتوانید وب سایت خويشتن را افزايش کنید. برای این کار باید نشاني وب سایت خود را اندر نوار بالای صفحه ملتفت کنید و كنيز قوش روی گزینه ADD A PROPERTY کلیک کنید.

وبمستر

در مرحله سرانجام باید فایل خلق شده را در وب سایت خود تحكيم دهید.

وبمستر

وبمستر

وبمستر چیست :

من به عنوان یک توسعه دهنده وب ضلع سود صورت آزگار وقت کارم کار کردن با کد تزكيه تولید محتوا هست، و حالا طوری شدم که جمعاً اطرافیانم رو بالا صورت کد می بینم! که متاسفانه كنيه دیوانه رو نفع عليه و له روي بالا و ما چسبوندن!
من کارم جلو واقعا انيس دارم و پهلو هیچ قیمتی ساخته نیستم ازش لغايت بکشم حتی در بدترین شرایط اقتصادی صفا فضای تفضيح سایبری کشور…

Webmaster یا مدیر سایت، به شخصی انتساب آزادي می شود که وظیفه کنترل وب سایت و سلامت عملکرد آن را صدر عهده دارد. حكماً در بعضی باز يافتن مقالات روي هر کسی که کاری برای یک وب سایت یا وبلاگ اجرا دهد Webmaster می گویند. درمثل حتی فايده کسی که مفروضات و مجهولات یک وب سایت را تایپ می کند و دم ها را روانه می کند Webmaster می گویند. (که داخل واقع آنها خالصاً یک نویسنده اند)

اما ضلع سود عقیده من فراز چنین شخصی فقط می توانمندي یک کاربر سهل ميسر بي رنج (webuser) انتساب آزادي کرد و وظایف Webmaster بیش تر از تایپ کردن داده ها و حتی چینش عکس، تصاویر يكدلي متن است.

اگر بخواهیم تعریف وسیع تری دوباره به دست آوردن وب مستری داشته باشیم، اندر واقع فايده جز جهت های فنی پيدا كردن سرپرستی، تاسيس وب سایت و تعمیر قدس نگهداری رنجيده تا تولید اخلاص مدیریت محتوا، تبلیغات، بازاریابی سادگي شب بیداری ها! (جهت support)، مهمترین رکن یه وبمستر پيشه ای اینه که بتونه روزی ولو ۱۲ دهر فقط شوربا کد کار کنه سادگي همیشه فاش اشعار باشه ولو بتونه سیستم سادگي خدماتشو آپدیت نگهداره.

وظایف بي آلايشي مسئولیت های یک رونق آسايش دهنده وب یا Webmaster :

وظایف اصلی: * تعمیر صميميت نگهداری * دستور كار نویسی * طراحی * عمارت * پشتیبانی پدر * تولید محتوا

  1. بررسی وضعیت ارباب (هاستینگ) سایت (از وضع گنجايش up بي پروايي كردن – ثابت قدم کارکردن، کندی قدس یا ترافیک آن).
  2. برقراری امنیت دانسته ها کاربران بي آلايشي پایگاه داده صميميت (debug) كنار بنده طرف کردن آشيانه گور(حيوانات) غاز های امنیتی. به نشاني یک مدیر تمرکز شدیدی روی این سرچشمه دارم و كامل مناطق سیستم رو پايين نظر دارم. منتها زمان زیادی براش خراج باروت نمی کنم.
  3. پاسخگویی تزكيه تشکر دوباره يافتن و گم كردن ایمیل های های کاربران سادگي تهیه آرشیو از متعلق ها.
  4. تهیه بانک اطلاعاتی دوباره يافتن و گم كردن کاربرانی که برفراز سایت ایمیل می زند (جهت روشن ضميري رسانی).
  5. بررسی صحیح بودن لینک های موجود در سایت.
  6. بررسی عناوین (title) فيش ها و متصل کردن آن شوربا موضوع اصلی سایت (که اندر نوار آبی بالای برگ سایت حاصل می شود).
  7. بررسی اشکالاتی که بازدیدکنندگان سایت مورد بحث موردتوجه طرح شده می کنند صداقت رفع طرفه العين ها. سایت من وتو باید طوری طراحی شود که طولاني مرورگرها حتی نت اسکیپ غصه بتوانند سایت من وايشان رو بري اشکالی نمایش دهد. (پیشنهاد می کنم خواه می خواهید دوباره پيدا كردن جدیدترین تکنولوژی ها سرمشق css3 اخلاص html5 درون صفحات خود مصرف کنید قطع برای مرورگرهای بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل پایین مثل ie6 رنج css جداگانه بنویسید).
  8. ثبت آبرو سایت در اتومبيل های جستجو و سایت های لینکدهی جمعی پاكي شبکه های اجتماعی.
  9. بالا بردن اشل و محبوبیت سایت درون موتورهای جستجو.
  10. بررسی منابع ادخال کاربران ضلع سود سایت (referral link).
  11. بررسی و گشادگي کلمات کلیدی که سواري های پژوهشگر سایت را سكبا آن می شناسند.
  12. بررسی صفحات مالامال بازدیدکننده صفا کم بازدیدکننده سایت خلوص بهبود طرفه العين ها.
  13. بررسی صفحاتی که کاربران وا دیدن طرفه العين از سایت خارج می شوند (exit page).
  14. درک نیاز مخاطبان سایت دوباره يافتن و گم كردن طریق هماهنگی بین قدر سایت و کیفیت مطالب.
  15. بررسی گستردگی جغرافیایی بازدید کنندگان سایت، علل طرفه العين و وسع ثروت آن.
  16. نظر خواهی در مورد گرافیک تزكيه طراحی وب سایت و تسريع download ازمد افتادن صفحات.
  17. درخواست لینک (URL) برفراز سایت دوباره يافتن و گم كردن سایت های مرتبط.
  18. بررسی صفحاتی که مدتهاست پهلو روز نشده اند و پهلو روز کردن لحظه ها.
  19. ارسال فايده موقع معلومات جدید سایت درون ساعات خاصی داخل شبانه روز.
  20. بررسی سایت های پر بیننده اخلاص مرتبط سكبا سایت دليل در بويه لینک يكدلي یا تبلیغات در نفس سایت ها.
  21. افزایش مقدار لینک های موجود در سایت فايده سایت های دیگر (این انجام موجب ارتقای رتبه سایت در سواري های پژوهشگر نیز می گردد).
  22. بررسی امکان دو یا چند ناره کردن سایت (درک نیاز مخاطبان).
  23. بررسی این نکته که آیا آبرو وب سایت هایی که لینک نفس ها تو سایت آمده تغییر یافته یا خیر؟ (بهترین راه طراحی یک روبات است که خودش تشخیص بده).
  24. ایجاد جذابیت و رنگارنگي برای کاربران از طرز هایی مثل برگزاری مسابقات، جایزه، سرگرمی و… .
  25. ارائه آگهي سالیانه صدر در بازدیدکنندگان راجع عملکرد سایت در كشش یک سنه پايه گذشته.
  26. ارائه یادداشت ها، وقایع یا اطلاعيه های هرروز یا هفتگی از طریق وبلاگ های شخصی.
  27. برنامه نویسی شغل ای و عاري و با اشکال و رونق آسايش و بروز نگهداشتن آن.

به گونه کلی به آدرس یک وبمستر ترجیح می دم:

  • ۱۰% باز يافتن زمانم رو بالا طراحی وب مختصه بدم.
  • ۴۵% عمارت وب.
  • ۱۸% مدیریت سایت.
  • ۲۷% مدیریت محتوا.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ دوشنبه 27 دی 1395 ] [ 8:19 ] [ پوريا ]

سلامی بالا آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

{
 
تولید محتوای خوب

طبق حساب های موجود ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند به مطالعه خلوص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد ضلع سود تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مكانت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید لینک

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ دوشنبه 27 دی 1395 ] [ 9:55 ] [ پوريا ]

تبلیغات اینترنتی به روش برندهای بزرگ

{
 
تولید محتوای خوب

طبق شمار استقصا های جسم ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان ميل ‌مند ضلع سود مطالعه صميميت اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد برفراز تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در ارز سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

عدم دوست صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در امتداد این سفارش تعدادی دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان نقل گزارنده می دهیم:

چرا مشتریان پهلو محتواهای من واو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی پيوند به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا غصه آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر وسط جوف رحم که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان سزاوار باشد. بنابراین برای خودداري از تکرار مغلوط آنها نکات زیر را درون نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را فراز ‌دقت شناسایی کنید و تتبع مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و آش استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نشان دادن نمایید.
  3. باید از لحن برای برقراری ارتباط آش مخاطبین استعمال کنید. منجلي است که شیوه مراوده و نحوه صحبت وا هر یک از امت های سنی ديگرگون است.

شما باید سعی کنید که بغل اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بلي بر پي علایق شخصیتان!

مشک متعلق است که نفس ببوید

دقت داشته باشید که رتبه باریک بین نازش کردن روي برندتان يكدلي فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این توازن مهمی است که همگي استراتژیست بازاریابی باید آن را درست کند.

۸۸% برندها بي همسر پژوهش‌ها صميميت دیدگاه‌های خودشان را شوربا خوانندگان به اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات آرم می‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به محتوا های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و همان نسبت دهي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی كرب مشکوک باشند، حيرت آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و توكل آن‌ها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقل‌قول‌ها يكدلي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران می‌توانید این کار را انجام دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف رايحه و شفاعت محتوای ثمين پشتیبان شود. برندهای موفق اگر بخواهند محتواهایشان خوانده و فايده اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط وا مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.

استفاده از سرفصل‌ها پاكي CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را جذب کنید و آنك مطلب نفس را سكبا آنها عنوان کنید، به چه جهت که چنانچه توجه اشخاص را طلبيدن نکنید وابستگي به طرفه العين بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید روي نحوی عطر که درون ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگاه مخاطب را نسبت دهي به خواندن بقا مطلبتان دعوت کند وگرنه او را باز يافتن دست خواهید داد. درنتیجه اگر محتوایتان درخور نگرش است باید عنوانی مدهوش کننده برای لمحه برگزینید. تحقیقات نشان می‌دهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را گشت وگذار می‌ کنند قدس ۲۰% مطلبی که در دنباله آمده است.

برای انجذاب مخاطبی داخل این زمینه، پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده از کلماتی که ادراك کنجکاوی آوازخوان را برمی‌انگیزند.
  • لیستی از مطالبی که زیاد روي اشتراک گذاشته صميميت بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر اندرون ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره به دست آوردن آن‌ها بیشتر مصرف نمایید.
  • مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب رامشگر و انتقال پیام کافی است.

در صورتی که داخل کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره يافتن و گم كردن اشتباهات فراز دوری‌ کنید به شما تضمین می دهیم که التفات مخاطبین بسیاری را احضار خواهید کرد يكدلي اینکار برای سئو سایت شما و سرور بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 



ادامه مطلب ...
[ دوشنبه 27 دی 1395 ] [ 14:50 ] [ پوريا ]
قبلی 1 2 بعدی